Ny bogblog

Hej! Jeg hedder Eva og er en 15-årig bogelsker.

Det danske bog-samfund på nettet er noget jeg er stor fan af – man ser tit folk fra alverdens lande diskutere bøger på blogs og youtubekanaler, men jeg bliver altid ekstra glad når jeg ser en dansker interessere sig for bogverdenen. Jeg har selv en litteratur-dedikeret instagram profil hvor jeg skriver på engelsk, men jeg ville også lige tilføje noget til det danske. Jeg synes det er fedt at se danskeres entusiasme for bøger, og samtidig ønsker jeg at se litteraturkulturen vokse her i vores lille land.

Jeg håber derfor at du vil læse med i de fremtidige opslag som primært kommer til at være boganmeldelser, tags og diskussioner.

xoxo

(og ja, min kop er totalt meget en elefant)

IMG_2155IMG_2149.JPG

About booksforloners

Fanatiker for litteratur, kaffe, musik og en hel del mere.
This entry was posted in Andet and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

