Update

Uh, oh, ikke sådan en forklarende update, vel? Jo, det er efterhånden ved at være lang tid siden sidst, så jeg tænkte, at jeg lige kunne opdatere lidt og komme med dårlige undskyldninger 😉 Jeg ved forresten ikke, om jeg holder dette opslag oppe så længe, men jeg ville bare give lidt informationer.

Omkring starten af maj-måned var noget af et påstyr for mig – midt i eksamensforberedelse skulle jeg flytte, og pakkede selvfølgelig alle mine bøger ned samt det kamera jeg bruger. Da bøgerne da endelig kom på plads på reolen, var kameraet selvfølgelig ikke til at finde (fundet nu forresten!). Men nu er jeg endelig klar til at anmelde, diskutere og fremvise bøger.

Jeg har selvfølgelig fået læst en god stak bøger siden sidst, men jeg kommer ikke til at anmelde så mange af dem.

Har dog nogle opslag i ærmet, som jeg skrev imens jeg var væk 😉

Ses før eller siden (før!)

About booksforloners

Fanatiker for litteratur, kaffe, musik og en hel del mere.
This entry was posted in Andet and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

